גילי כהן

התקשרו עכשיו

052-6616172

אימון לנשים בהריון ולאחר לידה

דף הבית » סוגי אימון » אימון לנשים בהריון ולאחר לידה
נשים בהריון ולאחר לידה
גוף האישה בהריון ואחריו עובר תהליכים ושינויים רגשיים ופיזים.
בעזרת האימון הגוף מכין עצמו לשינויים אלו.

מהי תרומתה של פעילות הגופנית בזמן הריון?

- תעזור על נשיאת המשקל העודף
-תמתן את העליה במשקל, בעזרת הוצאה אנרגטית ושיפור מערכות הגוף אשר ישפיע על חילוף חומרים תקין.
-תקל כאבי הגב הנוצרים בעיקר משינוי מרכז הכובד.
-תתרום להעלאת תחושת האנרגיה ומצב הרוח ביום יום.
-תשפר את איכות השינה.
-תמנע התבצרות נוזלים ובצקות.
-תשמור על האלסטיות של השרירים ותווכי תנועה תקינים של המפרקים.
כידוע פעילות גופנית סדירה גם מסייעת בתפקוד מערכת הדם, הלב והנשימה וכך תשפיע באופן ישר על בריאות העובר היקר.
-פעילות בזמן הריון תקל על תהליך הלידה
-מחקרים רבים מראים שאישה שתעסוק בספור במהלך ההריון, תחזור למשקל תקין בקלות ובמהירות רבה יותר.

מה באימון?

באימון נשים דגש על חיזוק מערכת שרירי קרקעית חגורת הכתפיים והגב התחתון,
נעבוד על גמישות המפרקים ושמירה על הכושר האירובי.
כל זאת תוך הקפדה הדוקה לבטיחות האישה והעובר,ובחירת פעילות מתאימה ומוקפדת לכל אחד משלבי ההריון.

לאחר הלידה

אחרי חודשים של שינויים פיזים והורמונלים, הגוף חלש, עייף, מותש ובעל משקל עודף.
באימון שלאחר לידה נתמקד בשרירים שנחלשו במהלך ההריון, כמו שריר קרקעית האגן.

לסיכום ,הפעילות הגופניות מסייעת רבות לעבור את תקופת ההריון העשירה בשינויים, עוזרת בשמירה על בריאות העובר ואף מסייעת לחזרה לגזרה אחר הלידה.